28 Ağustos 2008 Perşembe

SANAL KISMET AÇMA ZİNCİRİ(YMİŞ)

"Sanal kısmet açma zincirine hoş geldiniz!!!!!!!!

Öyle birini bulunki ;Size içten bir şekilde güzel olduğunuzu söyleyen;Telefonu suratınıza kapadığınızda sizi geri arayan ; Sizin uykuya dalmanızı seyretmek için uyumayan;Sizi alnınızdan öpen; Size en zor anlarınızda,sizi bulutların üstünde çıkarmak isteyen; Arkadaşlarının önünde elini tutan; Öyle birini bekleyin ki; Size durmadan size sahip olduğu için kendini şanslı saydığını veya ne kadar önemsediğini hatırlatan; Arkadaşlarıma dönüp 'aradığım o.....' diyen.....Eğer bunu açtıysanız bunu geri yollamalısınız yoksa hayatınız boyunca kötü Şansa mahkum olacaksınız.Bu geceyarısı gerçek aşkınız sizi farkedecek.....Yarın 1:42 civarı başınıza güzel birşey gelecek; bu heryerde olabilir.Yani hayatınızın en büyük şokuna hazır olun.Eğer bu zinciri kırarsanız, hayatınızın en önemli döneminde aşkınızla ilişkinizde problemler çıkmak üzere lanetleneceksiniz.Bu zinciri sürdürebilmek için 15 dakika içinde 15 kişiye yollayın. "

Az önce mailbox'ıma bir arkadaşım tarafından durumun vehametini göstermek niyetiyle yollanan bir mail bu. Bu tarz zincir modelli mailler hepimizin mailbox'ını en az bir kez ziyaret etmiştir buna eminim. Ama bu seferki gerçekten özellikle konusuyla beni çok ama çok sinirlendirdi. Sahi bu nedir arkadaşlar? Biz napıyoruz, her şey bitti de, hiç uğraşacak işimiz gücümüz yok da bunlarla mı vakit kaybediyoruz? Yoksa biri bizle ciddi anlamda dalga mı geçiyor, biri bana anlatabilir mi???

Not: Ha bu arada bu maili saadet zincirine uymayarak kimseye yollamadığım gibi bir de üstüne üstlük burada yazma ve eleştirme gafletinde bulundum. Sanırım bundan sonra ben lanetlenip evde kaldım :((

2 yorum:

Zeugma dedi ki...

Bu da çok sinir bozucu bir durum gerçekten..
''Umursamayayım şunu'' diye düşünsen de ilk bir iki saat aklına illa ki giriyor.Ya ben evliyim bana ne diye yollarsın örneğin. Kişi tamamlayamadı ya..Yoksa o evde kalacak.Ama olmaz,ben işi bozuyorum.Benim de bekar olmam lazımdı.Oh olsun işte :))
Hangi sivri zekanın icadıdır,kökeni neye dayanır.İn midir,cin midir..Nedir bu ya..?
Dünya kadar işin,stresin içinde bunu oku,yetmedi en az bilmem kaç kişiye daha yolla...Ufffffffff...!!
Çok feci haklısın.Bunları yazanların ellerini doğramak istiyorum gerçekten : )))

beenmaya dedi ki...

sadece zaman kaybı...yapanların kaybedecek çok zamanı olabilir ama bizim yok işte. düşünsene aslında şu an bu konudan bahsederken bile zaman kaybettiriyorlar bize yaa :((