24 Ağustos 2008 Pazar

Falcı

http://photos-h.ak.facebook.com/photos-ak-sctm/v43/215/16340935175/app_3_16340935175_1904.gif




''Fal'a inanma Falsız da kalma'' derler...

Eğer hayatım da bir yakışıklı varsa her içtiğim kahve fincanını kapatır,
fal bakmayı bilmeyene bile fal baktırmaya çalışırım.

Belki,arkadaşlar bu huyuma çok sinir oluyorlardır.
Kim bilir?
Gerçi anlıyorum artık ziyaretlerine gittiğim de ya da bize geldiklerin de ''Nescafe içelim mi'' diyorlar. Ben de şakayla karışık,''olur,falıma bakıcaksan''diyorum.

Fal bakma ya da baktırmanın da ötesin de daha fincanı açar açmaz;

''kızzz,senin çok fena için kararmış,göz yaşın var''
vs. şeklin de olumsuz ve üzücü yorumlar yapan falcılara sinir oluyorum.

Maksat muhabbet be yaw,bırak ağzın dan bal damlasın...

Kasma beni!

Bir de sağlam sallayanlar vardır,
öyle kötü şeyler söylerler ki anın da bir telefon açıp bırakasınız gelir sevgilinizi.

Falcıların,Fal bakanların kötü yorumlarına sinir oluyorum.

Fal bu sonuçta anlat tatlı tatlı gönüller hoş olsun,dimi?

RoyalRojana__M__







8 yorum:

aahmetcelebii dedi ki...

Fal bakma muhabbetine dedikodu yapacaksınız anladım, ben bu olayı çözdüm :)

beenmaya dedi ki...

bak royalım şu anda şu yazını okuyamadığımda emin oldum ki kesin olarak bizim biraraya gelmemizi engellemeye çalışan güçler var. sen istersen bi de bu duruma bir fal açtır. bu ne yaa ben bu yazıyı niye okuyamıyorum yaaa :((

ilham perisi dedi ki...

Egzantrik bir yazı olmuş...

Adsız dedi ki...

okudum işte..

ben de aynısını kendi bloğumda yapcam.. millet uğraşsın..kripto uzmanları getirtsin..

Unknown dedi ki...

:)))) cok haklisin canim guzel guzelll sozler soyleseler ne olurdu degilmi:))) ama nerdeeee
morali sifira indiriveriyorlarrr:))
hani derleryaaa fala inanma falsizda kalma diyee

selam ve sevgilerrr

Zeugma dedi ki...

Ne işiniz var sizin falcılarda bakiim :)))
İnanıyor musunuz yoksa onlara ..
Çık çık çıkk :DD

Adsız dedi ki...

ie tarayıcısında yazı okunamıyor.
Ateş Tilkisi kullan Turkey :D

vili dedi ki...

Nescafe'den de fala bakılıyor mu :)) hımm denemeli...
ve bu insanı meraka teşvik eden yazı sitilini çok beğendim. Hatta beğenmeyip takdir ettim seni :D