2 Ağustos 2008 Cumartesi

GEL DE SİNİR OLMA !!

Ne çok şey var sinir olunacak şu alemde yahu... Şöyle olduğun yerden sessizce çevrene bakıp (3 dakika kafi) , gayet rahat sinir hastası olabilirsin..
Zaten devrin gözde meslekleri psikolog'lukkk ve psikiyatr'lıkkk bence..Evet sevgili analar-babalar; ÖSS'ye giren evlatlarınızı bu mesleklere doğru itin-kakın ki ilerde paraya para demesinler !!!!
Gelelim benim Toplist'imeeeee
*Cahil insanlar beni sinir eder (özellikle okumuş cahiller). Gazetenin spor sayfasından başka bir sayfayı okumayan beyler, gazetenin magazin sayfasından başka bir sayfasını okumayan bayanlar, hepinize sinir olup ve hatta nefret ediyorum..Başka haberleri de bir zahmet okuyun ki bu memlekette neler oluyor, neler bitiyor vakıf olun..Üç kişi bir araya gelince çok şey bilirmiş gibi ukala ukala konuşup mangalda kül bırakmayarak kendinizi komik duruma düşürüyorsun..Komşundan duydugun sözleri, kahvedeyken yan masanın muhabbetini dinleyip te sahip olduğun düşünceleri bırak bir kenara..Oku, öğrende kendi düşünceni oluştur ve ona sahip çık..Bak o zaman bu memleketi kimse tutamaz...
* Karılarını aldatan kocalardan, kocalarını aldatan kadınlardan nefret ötesinde bir duyguyla nefret ederim..Ne aşağılıksınız sizler, midemi bulandırıyorsunuz..
* Yanında karısı, kızı, çoluğu, çömbeleği,manitası olan adamların diğer bayanlara yiyecekmiş gibi bakmaları beni sinir eder...
* Yanından geçerken, toplu taşıma araçlarında tepende dikilirken, sinemada-tiyatroda yanında otururken burnuna efil efil ter kokusu yollayan iğrenç insanlardan nefret ederim... Su-sabun yahuuu..Başka bir şeye gerek yok!!!!
* İnsanlara insan muamelesi yapmayan insanlara sinir olurum..Kapıcısına, bakkalın çırağına, arabasını parkeden valeye bağıran, çağıran, küfür eden sizler! Gidecek yeriniz yok sizin !!
Şimdilik bu kadar..İlerleyen zamanlarda kaldığım yerden devam edeceğim..
Sevgiler...

2 yorum:

Ukturk dedi ki...

Şuraya vurgu yapmak istiyorum:D Psikologlar paranın gözüne vuruyor gerçekten...Babamdan biliyoum ondan.Seansı bilmem kaç ytl.

Bazıları ancak 2 seans ücreti maaş alırken.Bazıları piskologa(babama):D bayılıp bayılıp duruyorlar..Psikologlar birşey de yaptığı yok.Onlarda senin benim gibi insanlar.Hee hıı haa diyerek bitiyor seans zaten:D:D

Bende bu psikologlara sinir oluyorum..Bu yazısayesinde söledim.İyiki deinmiş sevgili ablam:D

Arzu dedi ki...

Feyzacım, 3 dk arayla yazı post edip, ikimizin de okumuş cahillere nefret kusmamız ne güzel olmuş, tam üst üste gelmiş, süper olmuş heheh :-)