28 Ağustos 2008 Perşembe

Kalabalığımdaki Yalnızlığın Sinir Bozuculuğu




















Sessizce uyuyor ruhum,gizleyerek söyleyemediklerimi
sonra bir uyanıyor gögsüm darmadağın!

Bir sızıyı taşıyorum içim de...
Bir isyanı!

daha çok yazacaklarım var belki,sitemlerim,istemlerim...
Göl,gece,ay...
Şiirlerim de saklı iç çekişlerim,keşişlerin geçtiği bir baran alnım.

Nereye kaçsam yalnızlığımı alıp, yanım da o büyük kalaBALIK!
Sıkıldım kalabalıktan!
İçimdekileri haykıramamaktan!
Niye etiketledim ruhumu?
Neye biledim bu kalbi?
Niye taşıyamadım yalnızlığı mı?

Uyan,deli ruh!...
Sıkıldım ben uyan.



RoyalRojana

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Kişisel bir sinir bozukluğu oldu,idare edin...

beenmaya dedi ki...

kişisel mi dedin. yahu sen hepimizden bahsetmişsin yaaa...

siminya dedi ki...

ya ispanyolca şarkıyı pek sevmem arabesk müzik gibi damardan koymuş alaaddin sende damar yazmışın çekilin atlıycam, tutun lütfen beni

Adsız dedi ki...

Hepimiz birimiz için öyleyse :D

vili dedi ki...

"Uyan, deli ruh" diyince sen...Şebnem Ferah'ın şarkısı geldi aklıma..
"Deli kızım uyan
Söylenenler yalan
Deli kızın uyan
Bir tek sensin duyan" diye devam eden..