2 Ağustos 2008 Cumartesi

Sokakta

Sokakta anne ve babalar görüyorum! Çocukları birşey istiyor diye onlara avazı çıktığı kadar bağırıyorlar! Çok sinir oluyorum ozaman işte!

Sokakta yürüken bir bayan, ayağı takılıp yere düşünce içim parçalanıyor! Kadınlar hiç bir şekilde hiç bir zaman zor durumda olmamalı. Onları zor durumda görünce sinir olmuyorum ama yüreğim dayanmıyor :(

Sokakta, günden gelen ya da okuldan çıkan ya da işten gelen ve kaldırımı boydan boya kaplayan ve bize geçmek için yer bırakmayanlara gıcccık oluyorum! Yaa gösteri yürüyüşü mü oluyo ne oluyo?

Sokakta birisine "Şşşştttt" diye seslenenlere gıccık oluyom! İsmi yok mu bu seslenilenlerin?

Sokakta yürürken, kaldırım taşının arasına kaçan suyun, taşın üzerine basmamla üzerime sıçramasına gıccık oluyom! Niden taşlar böle niden hı?

3 yorum:

siminya dedi ki...

herbişeye sinir ola ola yıl sonunda toplu terapilere düşeceğiz blogca :))

ZehirliÖrümcek dedi ki...

Ya aslında sinir olduklarımız yasıyos hep ama kalmıcek yakında bişi :)) Normal şeylerde yasabiliris yaa kasmayalım kendimizi :)) Siminya sen bu arada posta adresine gelen davetiyeyi onaylamamışın ondan yasamıyon :)

Adsız dedi ki...

ben de bu kaldırım kaplama olayının sadece istanbul ahalisine mahsus olduğunu sanırdım.. iyi bari.. içim rahatladı hiç olmassa duyunca senden :)