5 Ağustos 2008 Salı

Sinir Ötesi

Çok yakın dostumla araba da iki kişiyiz (Dilek-28) ...
birlikte çay bahçesine gidelim dedik.

Trafiğin tıkalı olduğunu gördüm az ilerde,yavaşladım.
Aracın biri köpeğe çarpmış,köpek yol ortasında öylece yatıyor.
Köpeği gelen araçlar çarpmasın diye kenardan geç işareti veriliyor.
''Kendimce her halde bir az dan köpeği çarpan araç sahibi alır,
kucaklar ve bir veteriner'e götürür'' diye düşünüp geçtim.

Çay bahçesine gittik.(köpeği gördüğümüz yerden 25km uzak)
Çaylarımızı içtik,sigaralarımızı telledik(2 saat)

Dönüyoruz ne görelim?
Köpeği yolun kenarına atmışlar,hayvan burnunu dikmiş yatıyor!Hayatta!
Bir bela okudum,ona çarpıp orada öylece bırakana...durdum.
Köpeği kucakladık,arabaya koyduk Dilekle,

Veteriner'e götürdük.(Vet.Şerefsizin teki,çok dayak yemiştir müşterilerinden.)El mahkum!
Hayvanı görünce ilk lafı,'sahipsiz mi bu' oldu.
Daha hayvanın kuyruğundan tutmadan 'kırık varsa masraflı olur'dedi.

-'Be dünyası para adam,gögsünde kalp yerine mok mu taşıyorsun ' demedim tabi,
-'Neyse ücreti öderim,İYİLEŞTİR!' demişim.
Köpek cağızın parabaz veteriner'e ameliyat masasından ettiği ahları gözlerinden okuyorum...
Neyse,
Köpeğin kalçası yarılmış,dikti.
Ön ayaklar kasılmış,kas gevşetici iğne yaptı.
(Allahtan kırık yok taytımıza kadar alacak yoksa!'
Beslenme reçetesi yazdı...
Kucakladık tekrar köpeği arabaya koyduk,barınağa götürücez...

Döndüm;
_'Ne kadar borcum' dedim
_'Normalde 150 ytl ama köpek sizin olmadığı için,insanlık yapmışınız 130 ytl yeter' dedi.
İçimden,
_'Bir iğne vurdun,3 dikiş attın Şerrefsiz' diyorum.
_Çarpar gibi attım parayı.
Aldık köpeği,barınağa götürüp teslim ettik...

Diyeceğim o ki;
Ben milyon dolarlık süs köpeğimi yıkattırıp,tırnaklarını kestirmeye,fön'e götürmüş olsam Amenna!
İnsanlık yapmışım,çaresiz bir can'a el uzatmışım.
Sende insanlık yap be şerefsiz Veteriner?
Bunca Para niye?Bir iğne,üç dikişe?

İşini Adam gibi yapmayan,
insanlığını para kazanma uğruna yitirmiş hayvanlardan Nefret ediyorum.

İşte buna sinir oluyorum...

3 yorum:

MyBiber dedi ki...

Çok güzel bir konuya değinmişsin Royal'cim. Sinirlenmekte ve çileden çıkmakta sonuna kadar haklısın. Maalesef gözünü para bürümüş, insanlığı unutmuş, hayvanlık yolunda emin adımlarla ilerleyen -diyeceğim hayvanlara hakaret olacak- yaratıklar la birlikte yaşıyoruz ve bu yaratıklar çeşitli yerlerde bir şekilde önümüze çıkıyor. Gece yatağa yattıklarında huzurla uyuyabiliyorlar mı ya da böylesi bir vicdanla, ben çok merak ediyorum. Tam sinirlik olmuş gerçekten.

Adsız dedi ki...

chaotic'm canımsın sen ya meleğim...

Adsız dedi ki...

Ders dolu bir yazınızı okudum ve üzüldüm. Maalesef, benzer bir kaç olaya şahit oldum. Özellikle içlerinde biri var ki, üzerinden yıllar geçmesine rağmen hala unutmuş değilim.
Trafik ışıklı bir kavşakta, yolun bisiklet sürücüsüne geçiş verdiği bir sırada, altında son model arabası olan bir magandanın kuralı dinlemeyip yola girmesi, geçmekte olan bisikletli genç'e çarpması ve ardına bakmadan son sürat kaçmasını dün gibi hatırlarım.
Bu hikayenin sadece bir bölümünü yazıyorum. Olay uzayıp gidiyor..
İnsanlığın çirkin yüzü, bu ve benzeri olaylarda kendini gösteriyor. Bu yaratıkların insan olabileceklerine hiç inanmadım ve inanmıyorum.. Yuh! olsun onlara.. Yaşasın insanlık..