9 Ağustos 2008 Cumartesi

Kalanlar Yarım!

Bak şimdi yarım bıraktık gene! "Kalk" dediler sofradan, "acil birşey var!" Kalktık ve çay yarım kaldı, ekmek yarım! Uykudaydık, uyandırdılar! Uyku yarım kaldı ve düşler yarım! Tuvalette sigara içiyorduk, sinirlice vurdu birisi kapıyı! Keyfimiz yarım kaldı!Sigaranın en keyifli yerinde otobüs geldi, sigaramız yarım kaldı!

Gecenin en güzel yerinde uykum geldi! Gece yarım kaldı! Yarım bir elma verdiler, yedim birazını, kapı çaldı gelen misafir! Bak elma yarım kaldı! Zaten yarımdı hepten yarım kaldı! Tam yazıyordum ne güzel! Elektirikler kesildi! Güzel kelimeler yarım kaldı! Aldın gittin kalbimi, bak şimdi yarım kaldım...

Yarımşar ekmekten iki döner ısmarladım, param bitmiş, tokluğum yarım kaldı! Yarım saat bekledim güneşin doğmasını, bulut geldi günüm yarım kaldı! Yarım gün tatilim vardı, işe geç kaldım, günüm yarım kaldı! Çorabımın teki yok, sigara bende de, çakmağı bulamadım! Televizyonu açacağım, kumanda yok! Bak boş zaman da yarım kaldı!

Resim çizeyim dedim, kalem kırıldı, şarkı söyleyeyim dedim sesim kısıldı! Susadım su içiyordum bardak kırıldı! Balon aldım havası söndü! Parka gittim yer yoktu! Çocuk oldum hiç gülmedim! Çocukluğum yarım kaldı! Bahçede türlü çiçek var, birisini kopardım, çok hoşuma gitti ama, diğerleri yanlız kaldı! Bak bu kez yarı kalmadılar, yanlız kaldılar! Aslında; ha yanlız kaldı, ha yarım kaldı! Kalanlar yarım...

6 yorum:

glgn dedi ki...

sanki kendimi okudum..keşke ben yazsaydım bunu..yazabilseydim:)anlatım çok güzel..

Adsız dedi ki...

Çok teşekür ederim Gülgüncüm! Sen de yazarsın ya :) Sen çiziyorsun ya orada da yarım :)

MyBiber dedi ki...

Ben de çok beğendim. Tüm yarım kalanlar adına mükemmel bir gözlem ve yazı olmuş.

Caprislee dedi ki...

Hiç bişey yarım kalmasın yaa !

Adsız dedi ki...

Bu biraz da kendimize bağlı! yarım kalmasını istemiyorsan mücadele etmelisin! İstersen kalmaz hiç birşey yarım.

ilham perisi dedi ki...

Şimdi dökülmüş kelimeler.Bu blog en çok seni döktü ortaya ,içindekiler döküldü bir bir.Eminim dahada dökülecek..Gayet güzeldi .Ellerine sağlık..